ТМ «GOLDI - Льонокомбінат» продовжує підкорювати подіуми

  • ЕКОНОМІКА
Чтв, 08/31/2017 - 18:05

Стрімкий розвиток  найбільшого вітчизняного рітейлера готового одягу ТМ «GOLDI - Льонокомбінат» не залишається поза увагою фахівців фешн-індустрії. Адже співпраця з популярною торговою маркою надає величезні можливості для дизайнерів-початківців, які прагнуть заявити про себе і вийти на всеукраїнський ринок. Тому не дивно, що представників Рівненського льонокомбінату можна все частіше бачити в журі міжнародних конкурсів молодих дизайнерів та фестивалів моди. Тут кипить бурхливе життя індустрії моди, народжуються нові імена, налагоджуються контакти між потенційними роботодавцями і талановитими модельєрами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ТМ «Goldi - Льонокомбінат» представила нову колекцію під відкритим небом

Завдяки повному циклу виробництва на Рівненському льонокомбінаті та власній мережі фірмових магазинів вітчизняний бренд модного одягу відомий по всій Україні і навіть за її межами. Сьогодні бренд активно розвивається та нарощує потужності, тож тут, у свою чергу, зростає потреба в молодих талантах – дизайнерах, модельєрах, конструкторах. Відтак у пошуках талановитої молоді керівництво Рівненського льонокомбінату часто відвідує столицю, приймаючи запрошення від організаторів різноманітних конкурсів.

В цьому контексті вже було обговорено співпрацю з Київським національним університетом технологій та дизайну, який направлятиме найталановитіших випускників на сучасне виробництво відомої торгової марки. А на початку літа, наприклад, експерти ТМ «GOLDI-Льонокомбінат» оцінювали роботи молодих дизайнерів на міжнародному конкурсі «Печерські каштани». В результаті до співпраці на Рівненський льонокомбінат було запрошено талановитого дизайнера з Хмельницького Володимира Сідлецького, який представляв на конкурсі колекцію чоловічого одягу «Gentlemen's Club».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерти ТМ «GOLDI-Льонокомбінат» оцінювали роботи молодих дизайнерів у столиці

Відзначення Володимира Сідлецького сертифікатом від ТМ «GOLDI-Льонокомбінат» на Міжнародному конкурсі молодих модельєрів-дизайнерів "Печерські каштани"

Сьогодні Володимир є одним із провідних дизайнерів ТМ «GOLDI-Льонокомбінат», під його керівництвом на Рівненському льонокомбінаті вже напрацьовано чимало яскравих ідей для майбутніх колекцій. А зовсім нещодавно спільні творчі пошуки Володимира Сідлецького та ТМ «GOLDI-Льонокомбінат» увінчались новою осінньою колекцією чоловічого одягу «Stylish Comfort». Саме ця колекція поїхала днями до столиці, щоби взяти участь у Міжнародному фестивалі дизайнерів та моди «Чотири сезони». ТМ «GOLDI-Льонокомбінат» у свою чергу також виступила партнером фестивалю.

 

- Нова колекція «Stylish Comfort» - це стильна трикотажна вишуканість, яка увібрала в себе геометрію горизонту та вертикалі, що стають одним цілим, - пояснює Володимир Сідлецький. - В основі колекції - два відтінки сірого кольору, які поєднуються з яскравими кольорами, як теплими, там і холодними. При створенні колекції ми використали якісний трикотаж власного виробництва компанії «GOLDI - Льонокомбінат». Це стильний та комфортний чоловічий одяг для повсякденного вжитку, відпочинку, прогулянок на природі.

 

Як пояснює дизайнер, ця колекція була створена для чоловіків, які не бояться експериментів, яскравих кольорових рішень, але разом із тим звикли до комфорту та свободи рухів. М’якість і глибина трикотажної фактури ніби підкреслюють гостроту геометричних ліній і водночас гармонізують таке поєднання. Елегантна повсякденність тут тяжіє до андрогінного стилю, що відповідає актуальним модним тенденціям.

Участь у фестивалі «Чотири сезони» - своєрідний дебют творчого тандему дизайнера та торгової марки. Фестиваль же є по-своєму унікальним заходом на просторах української фешн-індустрії. По суті це абсолютно безкоштовна платформа для дизайнерів-початківців, які хочуть заявити про себе, але не мають фінансової можливості брати участь у подібних конкурсах, які зазвичай проходять на платній основі.

- Україна - дуже талановита країна, тут багато талановитих людей - художників, дизайнерів, творців взагалі. Але часто ці люди не можуть заявити про себе. Існує багато подібних фестивалів, але там потрібно платити гроші – або багато, або дуже багато, - розповідає один із співорганізаторів конкурсу В’ячеслав Гурков. - Ми теж спочатку думали брати гроші, але потім, дивлячись на цих молодих людей, які хочуть брати участь, але не мають фінансової можливості, ми прийняли рішення, що ні копійки ні з кого не візьмемо. Тому сьогодні ми надаємо можливість показати свою творчість усім бажаючим дизайнерам.

Фестиваль-конкурс «Чотири сезони», відповідно до своєї назви, проходить чотири рази на рік. Нині у ТЦ «Полярний» в Києві відбувся літній показ. Свої колекції на суд компетентного журі представили 9 молодих  дизайнерів з різних міст України, а також учасниця із Молдови. Членам журі довелося оцінювати творчі експерименти учасників конкурсу як у сфері жіночого, так і чоловічого одягу.   

- Наразі у нас літній сезон SUMMER 2017, тобто дизайнери проходять відбір чотири рази на рік, і у фіналі, який відбудеться у грудні,  будуть змагатися чотири  переможця сезонів і чотири запрошених дизайнери, які мають вже якесь ім’я у світі моди. Тобто буде 8 учасників, яскрава шоу-програма,  хороші призи, - розповідає засновник Art Fashion Centre та один з організаторів фестивалю «Чотири сезони» Сергій Гаврилов. – Сьогодні ж у нас змагаються 10 дизайнерів – з Києва, Хмельницького, Рівного, Вінниці, Полтави та Кишинева. Переможець сезону отримує точку продажу своєї колекції в цьому торговому центрі, сертифікати, подарунки від партнерів. А решта учасників, окрім призів та нагород від спонсорів, отримують відео-, фотопродукцію, яка в подальшому допомагатиме їм презентувати себе у світі фешн-індустрії.

 

До слова, переможницю одного з попередніх сезонів одразу запросили на конкурс дизайнерів в Італію, тому, запевняють організатори, участь у фестивалі «Чотири сезони» дає можливість дизайнерам показати свої роботи не тільки в Україні, але і за кордоном.

Отже, незважаючи на те, що конкурс є молодим, він вже набуває широкої популярності, поступово виходячи на європейський рівень. Окрім учасників з різних куточків України, до фестивалю долучаються гості з Білорусі та Молдови, а на наступний – осінній сезон заявку на участь в конкурсі вже подали дизайнери з Польщі. Крім цього, у планах організаторів розширювати географію фестивалю і у напрямку локацій, тож не виключено, що наступного року один із сезонів буде проходити вже в Польщі.

У свою чергу літній показ приніс чимало творчих плодів та позитивних моментів не тільки учасникам, але й партнерам фестивалю. Спільна колекція Володимира Сідлецького та ТМ «GOLDI-Льонокомбінат» «Stylish comfort» посіла друге місце, по-джентльменськи поступившись місцем талановитій дизайнерці з Вінниці Lara Ost (Лариса Остапенко). Втім, у компанії задоволені результатом:

- Вже вдруге в цьому році ми відвідуємо Київ у пошуках творчих особистостей для розвитку нашого бренду. Перший досвід у нас був дуже позитивний, тому що власне сьогодні на конкурсі було представлено унікальний дебют - нову спільну колекцію Володимира Сідлецького та ТМ «GOLDI-Льонокомбінат». Тобто це робота всього нашого колективу під активним керівництвом нашого нового дизайнера. Колекція посіла би перше місце, але ми розсудили віддати першість дівчині, яка ще ніде не перемагала. При цьому кількість балів вони набрали однакову, -  розповідає виконавчий директор Рівненського льонокомбінату та член журі  Наталія Михайлова.  

Другим позитивним моментом, за словами керівника компанії, є саме знайомство з талановитими дизайнерами. Зокрема переможниця конкурсу Lara Ost також отримала сертифікат-запрошення до співпраці від ТМ «GOLDI-Льонокомбінат». Тож вже незабаром дівчина має завітати до Рівного.

- Крім цього, у Хмельницькому у нас є велике трикотажне виробництво, і сьогодні я побачила ще одну достойну колекцію в цьому напрямку. Дизайнерку, яка створила яскраву колекцію неординарного  трикотажного одягу, також було запрошено до нас на виробництво, - додала Наталія Михайлова.  

Цікаво, що організатори конкурсу – Art Fashion Centre – працюють у кількох напрямках, поєднуючи у своїй діяльності фешн-індустрію, модельне агентство, кіно, рекламу, хореографію.  Тому на фестивалі окрім дизайнерських дебютів можна було побачити і моделей-новачків, які вперше пробують себе на подіумі. А у фіналі конкурсу також було обрано кращу модель сезону.

 

- В душі всі люди художники. І у нас в Art Fashion Centre, окрім модельного агентства, ще багато інших творчих проектів: ми знімаємо такі гумористичні шоу, як український аналог «Єралашу» - «Катавасія», рекламні, фото- та відеоролики, кліпи і навіть кіно. Тому в першу чергу ми робимо акцент на творчість, - коментує захід В’ячеслав Гурков.

Кінорежисер, продюсер та партнер Art Fashion Centre Валентин Мисливий, що також завітав на фестиваль, впевнений, що такі проекти відкривають широкі перспективи для талановитої молоді. Незважаючи на те, що робиться навкруги, тут люди творять, обмінюються досвідом, взаємозбагачуються та підвищують свій професійний рівень.

- Подібні платформи цікаві як модельєрам, так і потенційним роботодавцям. Молодь, яка починає робити перші кроки у світі фешн-індустрії, стикається з тим, що самотужки сьогодні в нашій країні не так просто організувати свою справу. Відкрити власне ательє чи студію і одразу стати іменитим дизайнером вдається далеко не кожному, яким би талановитим він не був. Тому ми пропонуємо об’єднувати наші зусилля і спільно працювати над розвитком сучасної індустрії моди та текстильної промисловості країни, - зазначила виконавчий директор Рівненського льонокомбінату Наталія Михайлова.  

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Виклик буденності та сірості: ТМ «GOLDI Льонокомбінат» підкорює модні подіуми FASHION TIME

Додати новий коментар

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

 

33000, Україна, м.Рівне
(0362) 60 99 93
[email protected]

 

bigmir)net TOP 100
GOLOSNO 2014. Всі права захищені діючим законодавством України. Будь-яке порушення прав переслідується у судовому порядку. Будь-яке відтворення інформації з сайту тільки з письмового дозволу редакції. Відповідальність за достовірність всіх матеріалів, розміщених на сайті, крім матеріалів, які містять посилання на інші інформаційні агентства або інтернет-видання, несе редакційна рада.