Торгова марка "GOLDI Льонокомбінат" готується здивувати рівненські модні подіуми

  • ЕКОНОМІКА
Птн, 03/31/2017 - 13:13

Весна – це завжди пора відродження та оновлення. І не лише у природі, а й у всіх проявах нашого життя. Зокрема, у виробництві. Цю гарну оптимістичну пору з готовністю зустрічає Рівненський льонокомбінат – Goldі. На підприємстві триває не лише динамічне нарощування виробничих потужностей, а стрімко зростає творчий потенціал. Команда дизайнерів вже готова здивувати усіх шанувальників бренду Goldi Льонокомбінат новою колекцією весна/літо 2017, котру вперше презентує на подіумі XV сезону Першої у Рівному модної події «Fashion time».

Показ відбудеться сьогодні, у п’ятницю, 31 березня, в органній залі обласної філармонії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Виклик буденності та сірості: ТМ «GOLDI Льонокомбінат» підкорює модні подіуми FASHION TIME

А доки тривають останні приготування, льонокомбінатівці як завжди радо приймають у себе гостей. Це дизайнери-дебютанти, котрі також очікують хвилюючого моменту – презентації своїх моделей на подіумі «Fashion time». Та із захопленням знайомляться з унікальним для України виробництвом, котре рівнянам пощастило мати у власному місті.

Рівненська дизайнерка Руслана Юрчик, котра теж братиме участь у нинішньому показі «Fashion timе», зізнається, що на виробництво Рівненського льонокомбінату потрапила вперше. Хоча у фірмовому магазині вона часта гостя, постійно купує речі для себе та для доньки. Руслана розповідає, що має власне ательє, займається індивідуальним пошиттям одягу, і була б не проти для своїх моделей купувати тканину саме рівненського виробництва.

- У мене величезні позитивні враження від виробництва, від його обсягів і технологій. А найбільше мене вразило принтування тканин. У мене є знайома, яка відправляє свої тканини в Італію для того, щоб їх принтувати. Тому для Рівного мати таке обладнання – це вищий пілотаж. Це Європа. Молодці! – ділиться Руслана Юрчик.

А ось дизайнер і майстер коледжу Оксана Кравчук Рівненський льонокомбінат разом зі своїми учнями  відвідує вже не вперше. Тому щоразу помічає, як стрімко підприємство росте і розвивається. І зауважує: таке велике виробництво у нашому місті – це неабиякий шанс для місцевих дизайнерів себе реалізувати. 

- Це справді дуже гарна перспектива. Я знаю, що багато моїх студенток мріють тут працювати. Прекрасно, що у Рівному є таке виробництво, де  люди можуть розвиватися, втілювати свої творчі ідеї, - зазначає Оксана Кравчук.

Пошук молодих талановитих дизайнерів – один із пріоритетних напрямків розвитку Рівненського льонокомбінату, наголошує виконавчий директор підприємства Наталія Михайлова. У найближчих планах – оголосити всеукраїнський конкурс колекцій, щоб відшукати і привабити до своєї команди творчих та амбітних дизайнерів. Адже стрімкий розвиток бренду "Льонокомбінат – Goldi" потребує дедалі більше цікавих ідей та нестандартних рішень, щоб задовольняти смаки найвибагливіших покупців і формувати власний впізнаваний стиль.

- Ми хочемо акумулювати у себе молоді творчі особистості, щоб за їхньої допомоги рости і розвиватися далі. А наразі презентуємо шанувальникам нашого бренду нову сезонну колекцію для всієї сім’ї, - ділиться планами Наталія Михайлова. - Вперше її зможуть побачити рівняни, на подіумі «Fashion timе». І вже невдовзі результат нашої творчості і клопіткої праці усього підприємства з’явиться на полицях наших фірмових магазинів по всій Україні. Щиро запрошуємо усіх зустріти весну разом із нами! 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рівненський льонокомбінат відкрив магазин на Хрещатику

Додати новий коментар

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

 

33000, Україна, м.Рівне
(0362) 60 99 93
[email protected]

 

bigmir)net TOP 100
GOLOSNO 2014. Всі права захищені діючим законодавством України. Будь-яке порушення прав переслідується у судовому порядку. Будь-яке відтворення інформації з сайту тільки з письмового дозволу редакції. Відповідальність за достовірність всіх матеріалів, розміщених на сайті, крім матеріалів, які містять посилання на інші інформаційні агентства або інтернет-видання, несе редакційна рада.