На крилах Scania - до втілення мрій від Рівненського льонокомбінату

  • ЕКОНОМІКА
Пон, 11/21/2016 - 10:49

Крокувати в ногу з часом, постійно розвиватися і вдосконалюватися – такі основні принципи сповідують на найбільшому підприємстві вітчизняної легкої промисловості - Рівненському льонокомбінаті. Команда фахівців галузі на чолі із власником компанії Олегом Червонюком постійно відслідковує останні тенденції у світі новітніх технологій, прагнучи максимально ефективно використовувати досвід найкращих світових виробників.

Разом із поступовим зростанням обсягів виробництва надзвичайно швидкими темпами розширюється і мережа фірмових магазинів ТМ «GOLDI Льонокомбінат», котра наразі налічує вже 18 торгових точок. Відтак і транспортний цех та відділ логістики Рівненського льонокомбінату активно розвиваються та поповнюються новими функціональними одиницями. Готова текстильна продукція, сировина, фарбники, обладнання, відходи деревини для твердопаливної котельні – все це потребує надійних, маневрених та безпечних транспортних засобів.

 

Саме тому вже кілька років незмінним партнером українського текстильного гіганта є шведська компанія Scania, яка пропонує своїм клієнтам найкращі вантажні автомобілі та індивідуальні транспортні рішення. Нещодавно компанія презентувала новий модельний ряд вантажівок нового покоління, який став результатом десятирічної праці, досліджень і технічних розробок. У числі запрошених на світову прем’єру, яка відбулася у шведському місті Седертельє, був і директор з логістики Рівненського льонокомбінату Олександр Михайлов.

Протягом дводенної поїздки до Швеції гості з різних країн Європи відвідали завод Scania у Седертельє, ознайомилися з новою моделлю та мали нагоду першими власноруч випробувати нові вантажівки.

- Це була дуже насичена і пізнавальна поїздка, - розповідає директор з логістики Льонокомбінату Олександр Михайлов. –  Знайомство з новою моделлю відбувалося в кілька етапів, зокрема, у форматі яскравого шоу під час святкової вечері. Для компанії це справжнє свято, грандіозна подія, до якої вони йшли протягом 10 років. Певною мірою Scania є консерваторами і спираються передусім на багаторічний досвід і традиції компанії, тому якщо запускають нову лінійку, то роблять це ґрунтовно і глобально. За всю 125-річну історію компанії в цей новий продукт було вкладено найбільше інвестицій - понад 20 мільярдів шведських крон (близько 2,5 мільярдів євро). Відповідно і сама презентація була організована дуже професійно, яскраво та на високому рівні.

 

Традиційно для подібних заходів в Європі будуються спеціальні демоцентри, де кожна деталь інтер’єру чітко продумана і все працює на одну мету – демонстрація та якнайширше представлення усіх переваг нового продукту чи сервісу. Причому програма заходів у рамках презентації спланована таким чином, щоб за короткий термін відвідувачі отримали якнайбільше корисної інформації у найцікавіші способи. Тому виступи керівників компанії чергувалися із різноманітними інтерактивними заходами.

- Як розповів віце-президент Scania Жденек Петрас, підготовці до запуску нового продукту передувала величезна робота інженерів технічного центру компанії. Значні досягнення відбулися у напрямку впровадження новітніх технологій, вдосконалення послуг на основі глибокого розуміння процесів сфери перевезень, - ділиться враженнями Олександр Михайлов.  

Щоб детальніше інформувати про переваги нової моделі вантажівки, гостям запропонували вісім тематичних зон, де покроково можна було ознайомитися з усіма функціональними етапами модернізації – кабіни, двигуна, аспектів безпеки тощо.

- З-поміж численних інновацій, на особливу увагу заслуговує такий вагомий аргумент як зменшення витрат пального в середньому на 5%. Це стало можливим завдяки вдосконаленій силовій лінії та кращим аеродинамічним властивостям, - розповідає Олександр Михайлов. – Безумовно, найкращі враження залишає нова кабіна, оптимально пристосована до всіх потреб водія, щоб він міг комфортно і безпечно керувати, а також відпочивати у вільний час. Система безпеки, яка передбачає розпізнавання смуг руху, спрацьовує у разі, якщо водій ненароком засинає. Крім цього, Scania пропонує програму гнучкого сервісного обслуговування, яка полягає в тому, що 95% всіх вантажівок, які поставляються до Європи, підключені до єдиної мережі, і за основу беруться дані кожної окремої вантажівки, а не середній пробіг чи календарний метод. На основі отриманих даних складається індивідуальний план сервісного обслуговування. Це означає, що клієнти отримують заздалегідь спланований графік візитів на СТО та проведення технічно-профілактичних робіт, і не витрачають зайвий час на простої в чергах, очікуючи на запчастини тощо.

Зрозуміло, що знайомство із новою вантажівкою Scania було б неповним без традиційного тест-драйву. Відтак, кожен із гостей міг власноруч випробувати її можливості. За допомогою жеребкування за учасниками тест-драйву, які перед цим обов’язково пройшли тест на алкоголь, закріпили по два авто певної топ-категорії, які відповідно були завантажені різними видами вантажу – ліс, контейнери, великогабаритні цистерни, автомобілі, тварини, сипучі тощо.

-  Маючи за плечима 40 тонн вантажу, протягом 50 хвилин я лише насолоджувався процесом їзди. Звісно, автодром передбачав багато поворотів, спусків та підйомів, але автівка настільки «розумна», що сама моментально пристосовується до водія, запам’ятовує його манеру та стиль керування, швидкість у різних ситуаціях. Вражає, наскільки легко вона стартує. Навіть після зупинки на крутому підйомі – без найменшого відкочування, незважаючи на вантаж, тож складається відчуття, ніби керуєш не габаритним автопоїздом, а елітним легковим авто, - зазначає фахівець транспортної галузі Рівненського льонокомбінату Олександр Михайлов. – Недарма ця нова модель попередньо пройшла тест-драйви загальною протяжністю більше 2,5 мільйонів кілометрів!

 

Крім цього, після тест-драйву можна було детально ознайомитися із технічними характеристиками кожної категорії нової лінійки вантажівок, відвідавши 8 інформаційних зон та задавши власні параметри вантажу.

- Сьогодні наше підприємство передусім цікавить перевезення такого вантажу як контейнери, ліс, тобто щепа та сировина для її виготовлення, а також готовий одяг і тканина в рулонах. Нині ми вже оцінили переваги вантажівок Scania на прикладі щеповоза та двох контейнеровозів. Відтак, зі зростанням потужностей виробництва маємо потребу ще в кількох габаритних автівках. Зокрема, в кінці січня – середині лютого 2017 року вже маємо отримати нове замовлення – самоскид із тягачем, трал – платформу для перевезення надгабаритного вантажу (передусім лісу, комбайнів тощо) і фургон для транспортування тканини та одягу. Наша мережа фірмових магазинів зростає в геометричній прогресії, тому зараз мусимо дбати не тільки про кількість і потужність, але й про надійні експлуатаційні та економічні показники наших вантажівок. Для нас важливо, що завдяки унікальній модульній системі виробництва, Scania здатна запропонувати транспортні рішення, які максимально адаптовані під наші конкретні потреби і вимоги часу. Відтак ми знаємо, що завдяки цим вантажівкам зможемо виконувати свою роботу у найбільш раціональний та ефективний спосіб, - відзначає директор з логістики Рівненського льонокомбінату Олександр Михайлов.

 

– Європейські технології рухаються вперед шаленими темпами - це стосується і безпеки, і комфорту, і екологічності. Наразі транспортний сектор є основним джерелом викидів CO₂, отриманих в результаті спалювання викопних видів палива. Таким чином, він ідеально підходить для впровадження технологій зі скорочення викидів. Scania займає лідируючі позиції в цій області: низький рівень викидів вуглецю забезпечується завдяки трьом фундаментальним елементам – альтернативні види палива, енергоефективність та інтелектуальний транспорт. І в цьому розрізі транспортні засоби Scania також надзвичайно цікаві нам, - додає директор з логістики Льонокомбінату.

 

На додаток до основної частини презентації по завершенні знайомства із вантажівкою гості відвідали Стокгольм та кілька історичних об’єктів, зокрема, Музей Scania та Музей Корабля Васа – шведського бойового корабля, який затонув у Стокгольмській гавані у перший свій вихід у 1628 році.

Це єдиний у світі вітрильник початку XVII століття, який повністю зберігся. Власне, він так і не здійснив жодного плавання, оскільки затонув ще біля берега.

Додати новий коментар

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
 

bigmir)net TOP 100
GOLOSNO 2014. Всі права захищені діючим законодавством України. Будь-яке порушення прав переслідується у судовому порядку. Будь-яке відтворення інформації з сайту тільки з письмового дозволу редакції. Відповідальність за достовірність всіх матеріалів, розміщених на сайті, крім матеріалів, які містять посилання на інші інформаційні агентства або інтернет-видання, несе редакційна рада.