Виклик буденності та сірості: ТМ «GOLDI Льонокомбінат» підкорює модні подіуми FASHION TIME

  • КУЛЬТУРА
Втр, 03/29/2016 - 11:27

Минулі вихідні у Рівному пройшли під знаком першої модної події. В органному залі Рівненської обласної філармонії відбувся XIIІ сезон одного з найстильніших заходів року - FASHION TIME весна-літо 2016. Створений з метою відкриття нових імен у фешн-просторі Рівного та розвитку талановитих особистостей у галузі вітчизняної моди, проект вже заслужив визнання серед поціновувачів авторського стилю та ексклюзивних речей, ставши найочікуванішою подією модних сезонів міста. Участь у показі традиційно взяли нові та вже відомі торгові марки і дизайнери, серед яких нову весняну колекцію представив і улюблений вітчизняний виробник одягу українців - ТМ «GOLDI Льонокомбінат».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Торгова марка "Goldi Льонокомбінат" стала окрасою найстильнішої події Рівного FASHION TIME (ФОТО)

Найбільше вітчизняне підприємство легкої промисловості Рівненський льонокомбінат, що вже вдруге бере участь у модному показі FASHION TIME, вкотре підтвердив один із своїх засадничих принципів: висока ціна не завжди є ознакою якості та стилю. А одяг від українського виробника не поступається ані якістю, ані дизайном відомим світовим брендам. Адже лідер текстильної галузі України не лише виготовляє різні види тканини, а й відшиває якісний, зручний та модний одяг для всієї родини за європейськими стандартами. Мережа фірмових магазинів ТМ «GOLDI Льонокомбінат» охоплює 11 міст України, включаючи Рівне, де безпосередньо зосереджено виробництво. І сьогодні одяг від Рівненського льонокомбінату не просто вподобаний багатьма українцями за унікальне поєднання ціни та якості, а цілком заслужено вважається символом сучасної вітчизняної фешн-індустрії.

 

Відтак під час модного показу FASHION TIME у Рівному ТМ «GOLDI Льонокомбінат» презентувала ексклюзивну  колекцію яскравого весняного одягу. Цьогоріч в колекції від Рівненського льонокомбінату було представлено понад 40 моделей здебільшого жіночих та дитячих речей повсякденного стилю, моделі для роботи та відпочинку, спортивний та верхній одяг.

Відповідно до останніх модних тенденцій, колекція Льонокомбінату кинула справжній виклик буденності та однотипності, разом з тим дотримуючись вишуканої лаконічності, якій вже кілька сезонів поспіль надають перевагу дизайнери іменитих Домів моди. Як і диктують європейські подіуми, фаворитами колекції стали насичені бірюзовий, бордовий, жовтий, кораловий, червоно-коричневі, винні та смарагдові відтінки. Проте не обійдені увагою і більш стримані та лаконічні блідо-рожевий, молочний помаранчевий, світло-сірий та приглушений м’ятний кольори.

 

Щодо принтів, то увагу привертали різноманітні геометричні та квітчасті візерунки, ультрадрібні смужки. Вироби ніжних відтінків дизайнери декорували яскравими анімалістичними малюнками, тропічними принтами та мультиплікаційними персонажами.

Традиційно основною складовою тканини, з якої відшивають речі на Рівненському льонокомбінаті, є натуральні волокна, насамперед – бавовна. Втім цього разу у новій колекції, окрім трикотажних моделей із тканини власного виробництва, було представлено широкий асортимент виробів із різних комбінацій котону, віскози, акрилу тощо від відомих світових виробників текстилю.

 

Стильні та лаконічні моделі жіночих суконь, костюмів, блузок, спідниць та пальто від ТМ «GOLDI Льонокомбінат» вдало підкреслюють усі принади жіночого силуету. У модних луках ТМ «GOLDI Льонокомбінат» ставку зроблено на контрастність та енергійність, тому не дивно, що у моделях жіночого одягу спостерігаються деякі відголоски елегантних 60-х та яскравих 70-х років ХХ сторіччя.

Загалом стилістика та дизайн нової весняної колекції ТМ «GOLDI Льонокомбінат» вкотре порадували глядачів новизною та незмінною актуальністю моделей. Разом із тим бренд відзначається впізнаваністю та доступністю цінової політики, що також приваблює українців, які вже встигли оцінити європейську якість та чудовий вибір речей від Рівненського льонокомбінату.

 

17-річна модель Яна Поліщук вже чотири роки займається в модельній школі рівненського Агентства ARTmodels, але одяг торгової марки «GOLDI Льонокомбінат» на модному показі представляє вперше. Дівчині довелося презентувати спортивний лук, і вона зізнається, що була приємно вражена асортиментом та якістю одягу від Рівненського льонокомбінату.

- Чесно кажучи, коли ти йдеш на примірку, то вже маєш якісь очікування. І я, зізнаюсь, сподівалась, що це буде дещо простіше. Але коли заходиш і бачиш справді крутий одяг, тоді у тебе з’являється кураж і ти вже хочеш його презентувати на всі 100%. Щоб усім сподобалося і виглядало максимально ефектно, щоб глядачі в залі зацікавилися колекцією і захотіли придбати цей одяг, - ділиться враженнями від колекції дівчина. А також додає, що, напевно, після показу поведе батьків до фірмового магазину Льонокомбінату. Адже, побачивши лише частину асортименту, впевнена, що знайде там для себе ще чимало цікавих речей.

 

- Я побачила справді багато класних, реально крутих моделей сучасного молодіжного одягу, які не поступаються відомим брендам. Окрім спортивного одягу, це пальта, сукні, блузки, кардігани. І це дуже класно, що у нас в Рівному є такий магазин. Думаю, всім варто туди завітати, тому що цей одяг не тільки модний, але і дуже зручний та комфортний і підходить для будь-якої фігури та віку.

 

Разом із тим рівняни, вже давно знайомі з колекціями найбільшого вітчизняного виробника, також відзначають доступність європейської торгової марки «GOLDI Льонокомбінат» для кожного українця.

- І це дійсно чудово, що українці мають такого вітчизняного виробника. Нарешті ми з гордістю може купувати своє – українське! Продукція Рівненського льонокомбінату - це поєднання стилю, справжнього розуміння моди, європейських стандартів якості і – що головне при цьому – демократичної ціни, - прокоментувала колекцію одна з відвідувачів заходу Тетяна Орлова.

 

За словами виконавчого директора Рівненського льонокомбінату та керівника дизайнерського відділу Наталії Михайлової, робота над весняною колекцією тривала протягом трьох місяців. Творча команда модельєрів-дизайнерів постійно слідкує за останніми тенденціями фешн-індустрії, черпаючи натхнення як з модних подіумів, так і відслідковуючи прагнення та настрої звичайних українців.  

- Тому кожного сезону Рівненський льонокомбінат виправдовує сподівання своїх покупців, прагнучи працювати на благо успішної, міцної держави та впевненої в собі нації, - відзначає виконавчий директор підприємства Наталія Михайлова. - Ми створюємо сучасний, стильний та якісний одяг для активних, наполегливих і цілеспрямованих українців, звичайних і унікальних, творчих та вільних від стереотипів особистостей. І наша участь у проектах, подібних до FASHION TIME, підтверджує, що дедалі ТМ «GOLDI Льонокомбінат» все більше завойовує не лише масового споживача, але й займає достойну ланку у світі модної індустрії нашої країни, а надалі, сподіваємось, і за її межами. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ТМ «GOLDI Льонокомбінат» підкорює модні подіуми «FASHION TIME»

Додати новий коментар

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

 

33000, Україна, м.Рівне
(0362) 60 99 93
[email protected]

 

bigmir)net TOP 100
GOLOSNO 2014. Всі права захищені діючим законодавством України. Будь-яке порушення прав переслідується у судовому порядку. Будь-яке відтворення інформації з сайту тільки з письмового дозволу редакції. Відповідальність за достовірність всіх матеріалів, розміщених на сайті, крім матеріалів, які містять посилання на інші інформаційні агентства або інтернет-видання, несе редакційна рада.